SERWIS

Oferta serwisowa skierowana jest do klientów, którzy cenią wysoki
komfort eksploatacji urządzeń a jednocześnie dbają o swój czas
i finanse. Dzięki zastosowaniu oryginalnych części, specjalistycznych
narzędzi i fachowej wiedzy naszych techników możecie mieć
Państwo pewność, że Wasze urządzenia będą właściwie
serwisowane.

Dlaczego warto
korzystać z
autoryzowanego
serwisu?

Co przemawia za korzystaniem z usług Best Coffee Systems autoryzowanego serwisu urządzeń firmy Franke, Zumex, Atollspeed, Curtis, Della Corte, Palux, Brita?

Po pierwsze: Urządzenia, które kupujemy mają służyć jak najdłużej. Zatem oddanie ich w ręce przypadkowego fachowca wiąże się, już na wstępie ze sporym ryzykiem.

Po drugie: Technik Serwisu Best Coffee Systems korzysta z profesjonalnych szkoleń organizowanych przez inżynierów firm które reprezentujemy oraz trenerów technicznych naszej firmy.

Po trzecie: Technik Serwisu Best Coffee Systems pracuje tylko i wyłącznie używając oryginalnych części zamiennych czy eksploatacyjnych.

Po czwarte: Producenci urządzeń udzielając autoryzacji Best Coffee Systems, zweryfikowali nasze doświadczenie, potencjał techniczny czy ogólne kompetencje.

Po piąte: Mając sprzęt na gwarancji i dokonując jakiejkolwiek naprawy, nie tracimy uprawnień z niej wynikających. Patrząc na tak postawioną sprawę, wydaje się, że serwis to serwis i nic złego spotkać Cię nie może. Niestety tak nie jest, a wiele z powyższych postulatów jest notorycznie łamanych. Dlatego właśnie ważna jest transparentność współpracy, którą oferuje firma Best Coffee Systems.

Jak dobrze
wybrać serwis?

Lokalizacja - sprawa prawie najważniejsza. Lokalizacja ma znaczenie kluczowe i powinna być niedaleka od miejsca pracy urządzenia. Best Coffee Systems posiada 16 punktów serwisowych rozlokowanych na terenie Polski w których łącznie pracuje 45 Techników Serwisu.

Weekendy - to okres podczas, którego urządzenia są najbardziej eksploatowane i muszą być sprawne. Nasi Technicy Serwisu dostępni są 24/7, 365 dni w roku.

Reakcja na zgłoszenie - w serwisie Best Coffee Systems obowiązuje zasada, że sprzęt, który nie pracuje nie może czekać na naprawę. Szybka reakcja na zgłoszoną awarię i zrozumienie potrzeb klienta to sprawa kluczowa udanej współpracy, a właściwie zadowolenia z naszych usług. Innymi słowy, Klient musisz być załatwiany „od ręki”.

Uczciwość - rzetelne zdiagnozowanie usterki, rzetelna naprawa z wykorzystaniem nowych części oraz uczciwe rozliczenie. Wydaje się to niby oczywiste, ale oczywiste dla wielu serwisów niestety nie jest.

Dostępność części i akcesoriów - Magazyn centralny Best Coffee Systems zaopatrzony jest w 99% potrzebnych części a nasi Technicy Serwisu wyposażeni są w niezbędne części podczas każdej naprawy.